Počet záznamov: 1
Využitie princípov zeleného marketingu v slovenských podmienkach
Názov Využitie princípov zeleného marketingu v slovenských podmienkach Autorské údaje Margaréta Nadányiová Autor Nadányiová Margaréta Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 10, č. 1 (2016), s. 47-58. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2016. ISSN 1337-0839 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing environmentálny * Slovensko * cyklus výrobku životný * stratégia marketingová * zodpovednosť spoločenská Anotácia Pojem a koncepcia zeleného marketingu. Zelený marketingový mix. Ecolabeling. Stratégia zeleného marketingu. Analýza využitia princípov zeleného marketingu na Slovensku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 1-2
článok
Počet záznamov: 1