Počet záznamov: 1
Prieskum trhu začína byť zážitkový a dynamický
Názov Prieskum trhu začína byť zážitkový a dynamický Autorské údaje Kristína Raševová Autor Raševová Kristína Zdrojový dokument TaPmag : tovar a predaj. Č. 32 (11-12) (2016), s. 44-45. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá prieskum trhu * spotrebitelia * Slovensko * krajiny vyspelé Anotácia Prieskum trhu - základ úspešného podnikania. Obzvlášť v dnešnej dobe, keď je rôznorodosť a sila jednotlivého zákazníka oveľa väčšia ako pred rokmi a trh je oveľa nasýtenejší ponukou. Je extrémne dôležité mať zmapovaný trh, na ktorom sa pohybujeme a konkurenciu, ktorej čelíme. Okrem poznania situácie na trhu je aj poznanie vlastných zákazníkov a spotrebiteľov začiatkom úspechu. Obchodníci aj výrobcovia žiadajú rôzne druhy prieskumov. Na západe sú populárnejšie prieskumy šité na mieru. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 32
článok
Počet záznamov: 1