Počet záznamov: 1
Business Excellence ako podmienka udržania si pozície na trhu
Názov Business Excellence ako podmienka udržania si pozície na trhu Súbežný názov Business excellence as a condition of maintaining the market position Autorské údaje Lenka Škodová Autor Škodová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá metódy organizácie * metódy riadenia * stratégia podniková * riadenie kvality * systémy kvality * model EFQM * TQM Anotácia Problematika komplexného systému zvyšovania efektívnosti podnikateľských stratégií firiem cestou dosiahnutia excelentnosti – Business Excellence. Charakteristika významu Business Excellence a faktory, ktoré prispievajú k dosiahnutiu celkovej úspešnosti firiem. Základné metódy Business Excellence (Baldrige model, TQM – EFQM model, Six Sigma). Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01307-021, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 766.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1