Počet záznamov: 1
Nové trendy v propagácii
Názov Nové trendy v propagácii Autorské údaje Peter Dorčák a kolektív, recenzenti: Radovan Bačík, Jaroslava Gburová Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Pollák František Svetozarovová Nella Mudrík Martin Nastišin Ľudovít Ďalší autori Bačík Radovan (Recenzent) Gburová Jaroslava (Recenzent) Vydavateľské údaje Prešov : Bookman , 2013. - 137 s. [5,82 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-89568-66-6 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá propagácia * marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * vzťahy s verejnosťou * predaj * identita podniková * neuromarketing * umiestňovanie produktov * marketing elektronický * internet * médiá sociálne Kategória EPC Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02231-001, kópia titul. strany
kniha
Počet záznamov: 1