Počet záznamov: 1
Uvedenie nového produktu na trh a alternatívne odbytové kanály B2C
SYS 0226880 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073735.2 100 $a 20170207d2008łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Uvedenie nového produktu na trh a alternatívne odbytové kanály B2C $d New product launching and alternative market channels B2C $f Peter Dorčák 463 -1
$1 010 $a 978-80-8105-006-0 $1 200 1 $a Nové trendy v marketingu $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie $v S. 106-110 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie $d 2008 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $p EUBPHFKOP $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0065640 $a Magál $b Slavomír $4 675 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*0064815 $a Dorčák $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 100 $f 1979- $T Katedra podnikových financií FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170207 $g AACR2 830 $a Pre personálnu bibliografiu
Počet záznamov: 1