Počet záznamov: 1  

Uvedenie nového produktu na trh a alternatívne odbytové kanály B2C

  1. SYS0226880
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502073735.2
    100
      
    $a 20170207d2008łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Uvedenie nového produktu na trh a alternatívne odbytové kanály B2C $d New product launching and alternative market channels B2C $f Peter Dorčák
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-8105-006-0 $1 200 1 $a Nové trendy v marketingu $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie $v S. 106-110 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie $d 2008 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $p EUBPHFKOP $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0065640 $a Magál $b Slavomír $4 675
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0064815 $a Dorčák $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 100 $f 1979- $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170207 $g AACR2
    830
      
    $a Pre personálnu bibliografiu
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.