Počet záznamov: 1
Hotely verzus Booking.com
Názov Hotely verzus Booking.com Autorské údaje Jozef Tvardzík Autor Tvardzík Jozef Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 27, č. 10 (9. marca 2017), s. 36-38. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.18 - Obchodná technika Heslá obchod elektronický * internet * ubytovanie * hotely * marketing * zákazníci * provízie Anotácia Online rezervačné portály ako Booking.com, Trivago, Hotels.com či Expedia sú dnes najväčšími predajcami ubytovacích kapacít. Do hotelierstva priniesli revolúciu a pomohli hotelom rýchlejšie zaplniť izby. Na druhej strane sa pre mnohé stali hrozbou. Ak sa hotel nenachádza na Bookingu, ako keby ani neexistoval. S nástupom internetu sa do dvojstranného vzťahu hotel - návštevník/zákazník zamiešali tretie strany, ktoré si ukroja províziu. Pre hotely sú efektívnym marketingovým kanálom. Ak hotel chce na Booking.com uspieť, musí s ním efektívne pracovať. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-10
článok
Počet záznamov: 1