Počet záznamov: 1  

Budovanie značky zdravotníckych zariadení

  1. Názov Budovanie značky zdravotníckych zariadení
    Preklad názvuBuilding brand of medical facilities
    Autorské údajeMatej Martovič
    Autor Martovič Matej
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 84-88. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá budovanie značky * stratégia marketingová * zariadenia zdravotnícke
    AnotáciaŠpecifiká budovania značky v zdravotníctve. V dnešnej dobe je zdravotníctvo pod neustálim tlakom médii a rôzných káuz, čo budovaniu dobrého mena neprospieva. Pacienti strácajú dôveru a tým narastá strach. Zdravotnícke zariadenia by preto mali budovať svoje mená bez ohľadu káuz a venovať sa pacientovi a vytvárani jeho dôvery.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF509.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.