Počet záznamov: 1
Budovanie značky zdravotníckych zariadení
Názov Budovanie značky zdravotníckych zariadení Preklad názvu Building brand of medical facilities Autorské údaje Matej Martovič Autor Martovič Matej Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 84-88. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá budovanie značky * stratégia marketingová * zariadenia zdravotnícke Anotácia Špecifiká budovania značky v zdravotníctve. V dnešnej dobe je zdravotníctvo pod neustálim tlakom médii a rôzných káuz, čo budovaniu dobrého mena neprospieva. Pacienti strácajú dôveru a tým narastá strach. Zdravotnícke zariadenia by preto mali budovať svoje mená bez ohľadu káuz a venovať sa pacientovi a vytvárani jeho dôvery. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 509.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1