Počet záznamov: 1
Produkt vzdelávacej inštitúcie a jeho vplyv na imidž vysokej školy
SYS 0230473 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075118.9 100 $a 20170525d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Produkt vzdelávacej inštitúcie a jeho vplyv na imidž vysokej školy $d <The> Product of educational institution and its impact on the image of the university $f Ľudmila Čábyová 330 $a Autorka sa vo svojom príspevku venuje základným podobám produktu vzdelávacích inštitúcií. Sú to základné výstupy, ktoré ovplyvňujú jej imidž. Produktom školy je vzdelávanie, absolventi, ale i jej publikácie či konferencie. Autorka sa zamýšľa nad tým, ako tieto základné typy produktov môžu pozitívne, resp. negatívne pôsobiť na imidž školy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0229533 $1 010 $a 978-80-8105-839-4 $1 200 1 $a Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016 $f editori: Vladimíra Jurišová, Martin Klementis, Jana Radošinská $v S. 10-17 online $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2016 $1 215 $a online [361 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037508 $a Jurišová $b Vladimíra $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056942 $a Klementis $b Martin $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0066219 $a Radošinská $b Jana $4 340 $1 710 12 $a Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok $f 8.-9.11.2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005118 $a programy študijné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001002 $a absolventi 700 -1
$3 eu_un_auth*0032165 $a Čábyová $b Ľudmila $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170525 $g AACR2
Počet záznamov: 1