Počet záznamov: 1
Synapsie komerčného a sociálneho marketingu
Názov Synapsie komerčného a sociálneho marketingu Súbežný názov Synapse of commercial and social marketing Autorské údaje Peter Velický Autor Velický Peter Zdrojový dokument Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 63-67 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * marketing sociálny * marketing spoločenský * zodpovednosť spoločenská * podnikanie zodpovedné * komunikácia sociálna * štúdie prípadové Anotácia Analýza kampane privátnej komerčnej spoločnosti (pivovar Bernard), v ktorej, práve s využitím prvkov sociálneho marketingu, sa autor zameriava na zmenu správania spotrebiteľa v jeho vlastnom záujme. Na tejto kazuistike ukazuje na synaptické prepojenie komerčného a sociálneho marketingu, ktoré môže byť inšpiráciou napríklad aj pre verejný neziskový sektor. Toto poznanie je dôležité z hľadiska prehlbovania demokratických procesov v spoločnosti cez zvyšovanie participácie občanov na správe vecí verejných. Kritériá, ktoré musí spĺňať sociálny marketing, ako prostriedok spoločensky zodpovedného výkonu verenej správy, aby bol efektívny. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1