Počet záznamov: 1
Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku
Názov Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku Preklad názvu Social Networks as a Tool of Marketing Communication in a Specific Company Autorské údaje Martin Mucha Autor Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 7, č. 1 (2017), s. 31-40 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá stratégia marketingová * siete sociálne * komunikácia marketingová * technológie komunikačné * internet * podnik Anotácia Pojem internetový marketing. Marketingový mix v internetovom prostredí. Sociálne siete. Facebook. Postavenie sociálnej siete Facebook v zahraničí. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00449-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 806.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1