Počet záznamov: 1  

Online Marketing Tools as an Important Part of Corporate Marketing Strategy

  1. Názov Online Marketing Tools as an Important Part of Corporate Marketing Strategy
    Súbežný názovNástroje online marketingu ako dôležitá súčasť marketingovej stratégie podniku
    Autorské údajeVladimír Hojdik
    Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 55-64 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
    PoznámkyVEGA 1/0546/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * marketing elektronický * marketing mix * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * stratégia podniková * stratégia marketingová * stránky webové * siete sociálne * obsah * štúdie prípadové
    AnotáciaMarketingová komunikácia ako súčasť podnikovej stratégie. Offline nástroje marketingovej komunikácie. Online nástroje komunikácie ako strategický aspekt podpory predaja: webová stránka alebo blog, sociálne siete (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn a iné), obsahový marketing (content marketing), PPC reklama, optimalizácia SEO, email marketing. Prípadové štúdie využitia online marketingových nástrojov v podnikoch: AT&T, SAP a Menučka.sk.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00859-008, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF583.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.