Počet záznamov: 1
Narastajúci význam shopper marketingu
Názov Narastajúci význam shopper marketingu Súbežný názov The Increasing Importance of Shopper Marketing Autorské údaje Monika Stanková Autor Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 181-188 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * nástroje marketingové * zákazníci * správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie nákupné * procesy rozhodovacie * zľavy obchodné * karty zákaznícke * technológie obchodné Anotácia Objasnenie pojmu shopper marketing a súčasné populárne trendy shopper marketingu. Tri príklady shopper marketingu obchodných sietí na Slovensku. Zdôraznenie významu a dôležitosti shopper marketingu pre obchodné spoločnosti. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01199-020, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1