Počet záznamov: 1
Impact of Enterprise Size on Selected Factors Motivating to Establish a Sponsorship Relationship
Názov Impact of Enterprise Size on Selected Factors Motivating to Establish a Sponsorship Relationship Preklad názvu Vplyv veľkosti podniku na vybrané faktory motivujúce k vytvoreniu sponzorského vzťahu Autorské údaje Ferdinand Daňo, Juraj Šupák, Peter Drábik Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Šupák Juraj Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument The 5th 2018 IBSM International Conference on Business, Management and Accounting : [proceedings]. Pp. 121-133 CD-ROM. - Jakarta : CAAL International Education Organizer, Training And Consulting, 2018 / Nguyen Thi Hong Nga ; Lesáková Dagmar ; International Conference on Business, Management and Accounting (IBSM). ISBN 978-602-72911-5-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Indonézia Heslá podnik * marketing * komunikácia marketingová * sponzorovanie * šport * infraštruktúra * Slovensko * výskum kvantitatívny Anotácia Analýza vplyvu veľkosti podniku na motiváciu podnikov k vytvoreniu sponzorského vzťahu na najvyššej slovenskej futbalovej súťaži Fortuna liga 2016/2017 - výsledky kvantitatívneho výskumu z obdobia 01-02/2017. Návšteva na športovom podujatí, infraštruktúra štadióna. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00158-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 945.8 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1