Počet záznamov: 1  

Marketingová koncepcia manažmentu firmy

  1. SYS0246085
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220817083644.1
    100
      
    $a 20180627d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingová koncepcia manažmentu firmy $d <The> Marketing Concept of the Company Management $f Antonín Korauš
    330
      
    $a Marketing a jeho význam pre podnik. Moderný marketingový prístup k riadeniu firiem s orientáciou na trh. Marketing ako moderný prostriedok na zvyšovanie ekonomickej a sociálnej účinnosti väzieb medzi firmou a trhom. Definície marketingu podľa vybraných autorov. Dve marketingové koncepcie.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-89753-11-6 $1 200 1 $a Integrovaná bezpečnosť prostredia 2016 $e recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 23.-24. septembra 2016 v Rajeckej doline $f editor: Miroslav Rusko $g recenzenti: Vojtech Kollár, Milan Piatrik $v S. 184-190 $1 210 $a Žilina $c STRIX $d 2016 $1 215 $a 214 s. $1 710 12 $a Integrovaná bezpečnosť prostredia 2016 $b medzinárodná vedecká konferencia $e Rajecká dolina, Slovensko $f 23.-24.9.2016 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020663 $a Kollár $b Vojtech $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0041789 $a Piatrik $b Milan $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020990 $a Korauš $b Antonín $9 100 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180627 $g AACR2
    830
      
    $a pre personálnu bibliografiu
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.