Počet záznamov: 1
Green Marketing as a Strategic Approach for Creating Value
Názov Green Marketing as a Strategic Approach for Creating Value Preklad názvu Zelený marketing ako strategický prístup k vytváraniu hodnôt Autorské údaje Martin Hudec, Katarína Súkeníková Autor Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Súkeníková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. S. 78-85. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4507-5 Poznámky VEGA 1/0543/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * marketing environmentálny * zodpovednosť spoločenská * rozvoj trvalo udržateľný * hodnota * hodnota pridaná ekonomická Anotácia Analýza moderného chápania ekologického marketingu, jeho pridanú hodnotu a potenciál pomocou metód analýzy, syntézy, indukcie, dedukcie, porovnania. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00553-023, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 187.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1