Počet záznamov: 1
Analýza nákupného správania cez internet
SYS 0250533 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074021.4 035 $a 99475 $2 CREPC2 100 $a 20190130d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Analýza nákupného správania cez internet $d Analysis of Buying Behavior over the Internet $f Ingrid Potisková 330 $a Správanie zákazníka pri nákupe cez internet. Model See, Think, Do, Care - zložený zo štyroch fáz, poskytuje pohľad na cestu zákazníka a umožňuje firme zistiť, kam by mala zamerať svoje úsilie pri komunikácii so zákazníkmi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0250335 $1 010 $a 978-80-225-4567-9 $1 200 1 $a Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2018 $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 21.9.2018 Skalica, Slovensko $f zostavili: Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Daniel Kastl, Ivan Hečko $v S. 43-49 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 55 s. [3,35 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0069840 $a Kastl $b Daniel $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0031116 $a Hečko $b Ivan $4 675 $1 710 12 $a Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2018 $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Skalica, Slovensko $f 21.9.2018 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0065974 $a komunikácia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 700 -1
$3 eu_un_auth*0013988 $a Potisková $b Ingrid $p EUBOBFKIO $4 070 $9 100 $f 1959- $T Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190130 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1