Počet záznamov: 1
Blog Marketing as a Positive or Negative Phenomenon in Political Communication?
Názov Blog Marketing as a Positive or Negative Phenomenon in Political Communication? Preklad názvu Blog marketing ako pozitívny alebo negatívny jav v politickej komunikácii? Autorské údaje Michal Imrovič, Matúš Jankoľa, Michal Lukáč Autor Imrovič Michal Spoluautori Jankoľa Matúš Lukáč Michal Zdrojový dokument Slovak Journal of Political Sciences. Vol. 18, no. 2 (2018), s. 180-194. - Trnava : University of Saints Cyril and Methodius in Trnava. Faculty of Social Sciences., 2018. ISSN 1335-9096 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * Slovensko * komunikácia sociálna * politika * kampane volebné * blogy * voľby * kraje Anotácia Súčasný trend internetového marketingu realizovaný prostredníctvom blogov, ktoré si získali veľkú popularitu. Nástroj na efektívnu internetovú komunikáciu kampaní politických strán. Porovnanie počtu príspevkov, ale aj úroveň mediálneho pokrytia samotných volieb v porovnaní s tematicky odlišnými témami. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 324 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1