Počet záznamov: 1  

Forming Desired Behaviour by Using Social Marketing

  1. Názov Forming Desired Behaviour by Using Social Marketing
    Preklad názvuVytváranie želaného správania pomocou sociálneho marketingu
    Autorské údajeEva Hanuláková, Ferdinand Daňo, Dagmar Klepochová
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 107-121 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing sociálny * prevencia * starostlivosť o zdravie * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaPodstata sociálneho marketingu ako najnovšieho prístupu k dosiahnutiu požadovaných sociálnych zmien. Nástroje sociálneho marketingu a ich špecifiká. Výsledky výskumnej štúdie, ktorej cieľom bolo odhaliť postoje a motiváciu mladých žien k preventívnym prehliadkam a konkrétnejšie k prevencii rakoviny prsníkov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00587-013, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF492.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.