Počet záznamov: 1
Online marketing ako rozvíjajúce sa odvetvie podnikania v podmienkach Slovenskej republiky
Názov Online marketing ako rozvíjajúce sa odvetvie podnikania v podmienkach Slovenskej republiky Autorské údaje Vladimír Hojdik Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Economics and Business Management in the 21st Century : Proceedings from the 4th International Scientific Conference, 28th– 29th November, 2018, (Ostrava, Czech Republic). Pp. 48-55 online. - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2019 / Prusenovská Ivana ; Stanovská Kateřina ; Economics and Business Management in the 21st Century International Scientific Conference. ISBN 978-80-248-4279-0 Poznámky APVV-15-0511 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing elektronický * komunikácia elektronická * propagácia * nástroje marketingové * internet * stratégia podniková * firmy * tržby Anotácia Online marketing a jeho rozvoj. Online marketing ako dôležitá súčasť podnikovej stratégie. Počet používateľov internetu na Slovensku (2004-2016). Rast popularity online marketingových nástrojov. Výsledky prieskumu zameraného na zisťovanie plánovaných investícií do vybraných marketingových nástrojov. Online marketing ako odvetvie v podmienkach Slovenskej republiky. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00360-006, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 708.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1