Počet záznamov: 1
Vnímanie značky Slovensko z pohľadu vybraných subjektov zainteresovaných na rozvoji cestovného ruchu
Názov Vnímanie značky Slovensko z pohľadu vybraných subjektov zainteresovaných na rozvoji cestovného ruchu Súbežný názov Perception of Brand Slovakia from the Point of View of Selected Tourism Stakeholders Autorské údaje Ivana Šimočková, Adriána Krajčíková Autor Šimočková Ivana Spoluautori Krajčíková Adriána Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 52, č. 3 (2019), s. 197-209. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá ruch cestovný * Slovensko * značky * prieskum Anotácia Na tvorbe značky cieľového miesta sa podieľajú predovšetkým návštevníci, podniky cestovného ruchu a inštitúcie zainteresované na jeho rozvoji. Východiská tvorby značky. Značka Good Idea Slovakia. Vnímanie značky rezidentmi. Vnímanie značky slovenskými podnikmi. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
článok
Počet záznamov: 1