Počet záznamov: 1  

Vnímanie značky Slovensko z pohľadu vybraných subjektov zainteresovaných na rozvoji cestovného ruchu

  1. SYS0259934
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20191126150550.4
    100
      
    $a 20191126a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vnímanie značky Slovensko z pohľadu vybraných subjektov zainteresovaných na rozvoji cestovného ruchu $d Perception of Brand Slovakia from the Point of View of Selected Tourism Stakeholders $f Ivana Šimočková, Adriána Krajčíková
    330
      
    $a Na tvorbe značky cieľového miesta sa podieľajú predovšetkým návštevníci, podniky cestovného ruchu a inštitúcie zainteresované na jeho rozvoji. Východiská tvorby značky. Značka Good Idea Slovakia. Vnímanie značky rezidentmi. Vnímanie značky slovenskými podnikmi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0259803 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela $d Economic review of tourism $v Roč. 52, č. 3 (2019), s. 197-209 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0048340 $a Šimočková $b Ivana $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0076773 $a Krajčíková $b Adriána $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191126 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.