Počet záznamov: 1
Vnímanie značky Slovensko z pohľadu vybraných subjektov zainteresovaných na rozvoji cestovného ruchu
SYS 0259934 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20191126150550.4 100 $a 20191126a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vnímanie značky Slovensko z pohľadu vybraných subjektov zainteresovaných na rozvoji cestovného ruchu $d Perception of Brand Slovakia from the Point of View of Selected Tourism Stakeholders $f Ivana Šimočková, Adriána Krajčíková 330 $a Na tvorbe značky cieľového miesta sa podieľajú predovšetkým návštevníci, podniky cestovného ruchu a inštitúcie zainteresované na jeho rozvoji. Východiská tvorby značky. Značka Good Idea Slovakia. Vnímanie značky rezidentmi. Vnímanie značky slovenskými podnikmi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0259803 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela $d Economic review of tourism $v Roč. 52, č. 3 (2019), s. 197-209 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 700 -1
$3 eu_un_auth*0048340 $a Šimočková $b Ivana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0076773 $a Krajčíková $b Adriána $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20191126 $g AACR2
Počet záznamov: 1