Počet záznamov: 1
Základné modely marketingovej komunikácie
Názov Základné modely marketingovej komunikácie Súbežný názov The Basic Models of Mass Marketing Communication Autorské údaje Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. S. 43-57. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4644-7 Poznámky VEGA 1/0066/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * pojmy * modely * komunikácia * reklama * správanie spotrebiteľa Anotácia Identifikácia základných modelov marketingovej komunikácie (MK). Kľúčové pojmy, bez ktorých sa MK nezaobíde. Prehľad o súčasných prístupoch v rámci základných modelov MK. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00537-004, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 8.7 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1