Počet záznamov: 1
Kritický bod podnikov kreatívneho priemyslu v podmienkach krízy
Názov Kritický bod podnikov kreatívneho priemyslu v podmienkach krízy Súbežný názov Break-event Point of Creative Industry Enterprises in the Context of Crisis Autorské údaje Slávka Šagátová Autor Šagátová Slavka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. 1 (2020), s. 89-96 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2020. ISSN 2454-1028 Poznámky VEGA 1/0340/19 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá priemysel kreatívny * kríza * tržby * náklady Anotácia Pri skúmaní problematiky kritického bodu v podnikoch kreatívneho priemyslu zasiahnutých krízou je potrebné prepojenie poznatkov z dvoch oblastí. Prvou sú všeobecné princípy fungovania kritického bodu, druhá zahŕňa problematiku vymedzenia podnikov kreatívneho priemyslu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00182-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 462.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1