Počet záznamov: 1  

Le mix marketing de l’entreprise sélectionnée dans les conditions du développement durable

  1. Názov Le mix marketing de l’entreprise sélectionnée dans les conditions du développement durable : diplomová práca
    Autorské údajeMária Kušková, školiteľ: Pavol Kita
    Autor Kušková Mária
    Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 89 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911945

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.