Počet záznamov: 1
Marketing založený na dátach
Názov Marketing založený na dátach Súbežný názov Data-driven Marketing Autorské údaje Alexander Tarča Autor Tarča Alexander EUBPHFKJK - Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF Zdrojový dokument Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko - manažérske aspekty súčasného podnikania : recenzovaný zborník abstraktov z vedeckého workshopu. S. 29. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Kršák Branislav ; Mesároš Peter ; Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko-manažérske aspekty súčasného podnikania vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4707-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * komunikácia * technológie informačné * dáta * reklama Anotácia Na to aby firma bola úspešná na trhu musí nazbierať čo najviac dát a vedieť ich premeniť na presné procesné kroky. Tento trend sa týka aj marketingu danej spoločnosti. Marketing sa už presunul do digitálnej sféry a vidíme trendy, ktoré sú podporované hlavne dátovou analýzou. Znamená to, čo najlepšie skúmanie vyselektovanej vzorky a cielenie reklám. Moderné technológie taktiež prinášajú okamžitú spätnú väzbu úspešnosti takéhoto typu marketingu a nástroje na jeho vylepšovanie. Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00341-020, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1