Počet záznamov: 1
Effect of Marketing Communication on Consumer Preferences and Purchasing Decisions
Názov Effect of Marketing Communication on Consumer Preferences and Purchasing Decisions Preklad názvu Vplyv marketingovej komunikácie na spotrebiteľské preferencie na nákupné rozhodovanie Autorské údaje Alena Kusá, Anna Zaušková, Ľudmila Čábyová Autor Kusá Alena Spoluautori Zaušková Anna Čábyová Ľudmila Zdrojový dokument AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. Vol. 10, no. 1 (2020), pp. 150-155. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2020. ISSN 2464-6733 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá komunikácia marketingová * preferencie spotrebiteľské * rozhodovanie nákupné * nákup elektronický * správanie spotrebiteľa Anotácia Skúmanie vplyvu marketingovej komunikácie na preferencie spotrebiteľa a nákupné rozhodovanie u rôznych skupín. Poukázanie na marketingové nástroje majúce vplyv na nákupné správanie. Digitálna komunikácia a jej rastúci vplyv na konanie zákazníkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 385.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1