Počet záznamov: 1  

Effect of Marketing Communication on Consumer Preferences and Purchasing Decisions

  1. Názov Effect of Marketing Communication on Consumer Preferences and Purchasing Decisions
    Preklad názvuVplyv marketingovej komunikácie na spotrebiteľské preferencie na nákupné rozhodovanie
    Autorské údajeAlena Kusá, Anna Zaušková, Ľudmila Čábyová
    Autor Kusá Alena
    Spoluautori Zaušková Anna
    Čábyová Ľudmila
    Zdrojový dokument AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. Vol. 10, no. 1 (2020), pp. 150-155. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2020. ISSN 2464-6733
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá komunikácia marketingová * preferencie spotrebiteľské * rozhodovanie nákupné * nákup elektronický * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaSkúmanie vplyvu marketingovej komunikácie na preferencie spotrebiteľa a nákupné rozhodovanie u rôznych skupín. Poukázanie na marketingové nástroje majúce vplyv na nákupné správanie. Digitálna komunikácia a jej rastúci vplyv na konanie zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF385.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.