Počet záznamov: 1  

Sociálne siete a sociálne médiá ako nástroje personálneho marketingu a personálneho manažmentu v digitálnej ére

  1. Názov Sociálne siete a sociálne médiá ako nástroje personálneho marketingu a personálneho manažmentu v digitálnej ére . 2
    Preklad názvuSocial Networks and Social Media as Tools of Personnel Marketing and Personnel Management in the Digital Era
    Autorské údajeBenita Beláňová, Slávka Krásna
    Autor Beláňová Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Spoluautori Krásna Slávka
    Zdrojový dokument Moderní personální management : trendy a výzvy. S. 20-32. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020 / Skořepa Ladislav ; Slepecký Jaroslav. ISBN 978-80-7556-069-8
    PoznámkyVEGA 1/0309/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá siete sociálne * médiá sociálne * marketing personálny * manažment personálny * digitalizácia
    AnotáciaDefinícia pojmov sociálne siete a sociálne médiá. Mapovanie ich aplikovateľnosti ako nástrojov personálneho marketingu a personálneho manažmentu v digitálnej ére. Employer branding a jeho predpoklady.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00541-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF140.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.