Počet záznamov: 1
Communication Policy of a Company
Názov Communication Policy of a Company Preklad názvu Komunikačná politika spoločnosti Autorské údaje Diana Puhovichová, Nadežda Jankelová Autor Puhovichová Diana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Jankelová Nadežda EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : From Better Economics to Better Economy : Conference Proceedings. Pp. 522-532 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Dědečková Nina ; Puškárová Paula ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; Baculáková Kristína ; EDAMBA 2020 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4794-9 Poznámky VEGA 1/0017/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá manažment komunikačný * mix komunikačný * komunikácia marketingová * nástroje komunikačné * marketing mix * marketing manažment * politika podniková Anotácia Význam komunikačnej politiky a marketingu prostredníctvom teoretického výskumu. Ovplyvňovanie komunikačnej politiky spoločnosti neustálymi zmenami modernej doby a prispôsobenie sa zmenám v záujme konkurencieschopnosti podnikateľov. Prechod od hromadnej komunikácie ku konkrétnej komunikácii s jednotlivými zákazníkmi u podnikov pomocou nových technológií, najmä internetu. Výber cieľovej skupiny zákazníkov a rozhodnutia pre dosiahnutie efektívnej komunikačnej politiky spoločnosti: ciele komunikácie, myšlienka správy, účinné komunikačné nástroje, komunikačný mix, kontrola výsledkov a riadenie integrovaného komunikačného procesu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00202-047, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 142.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1