Počet záznamov: 1
Marketing relationnel comme atout dans le secteur bancaire congolais: cas de la RAWBANK/RDC
Názov Marketing relationnel comme atout dans le secteur bancaire congolais: cas de la RAWBANK/RDC : diplomová práca Autorské údaje Ange Mayasi Luvuvamu, školiteľ: Pavol Kita Autor Mayasi Luvuvamu Ange Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2021. - 78 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 917051
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1