Počet záznamov: 1
Standortmarketing – die Wirkung von Bildungsmessen auf den Veranstaltungsort
Názov Standortmarketing – die Wirkung von Bildungsmessen auf den Veranstaltungsort : dizertačná práca Autorské údaje Susanne Schulze, školiteľ: Peter Markovič Autor Schulze Susanne EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Ďalší autori Markovič Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikových financií Vydavateľské údaje Bratislava, 2021. - 128 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * veľtrhy * výstavy * vzdelávanie Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 915334
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 4.9 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 915334 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1