Počet záznamov: 1
Moderné formy reklamy ako nástroj na zlepšovanie predajov podniku
Názov Moderné formy reklamy ako nástroj na zlepšovanie predajov podniku : diplomová práca Autorské údaje Michal Baran, školiteľ: Michal Pružinský Autor Baran Michal Ďalší autori Pružinský Michal (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra ekonómie Vydavateľské údaje Košice, 2022. - 72 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 923222
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.5 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1