Počet záznamov: 1  

Moderné formy reklamy ako nástroj na zlepšovanie predajov podniku

  1. Názov Moderné formy reklamy ako nástroj na zlepšovanie predajov podniku : diplomová práca
    Autorské údajeMichal Baran, školiteľ: Michal Pružinský
    Autor Baran Michal
    Ďalší autori Pružinský Michal (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra ekonómie
    Vydavateľské údajeKošice, 2022. - 72 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra923222

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.