Počet záznamov: 1
Influenceři, propagace a dobročinnost v datech českých i zahraničních výzkumů
SYS 0289554 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075222.2 100 $a 20221221a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Influenceři, propagace a dobročinnost v datech českých i zahraničních výzkumů $f Eliška Morochovičová, Kristýna Kamlarová 330 $a Menej ako tretina online užívateľov v Českej republike sleduje aspoň jedného influencera na sociálnych sieťach. Tieto internetové celebrity často spájajú svoje aktivity online s propagáciou rôznych značiek alebo služieb. Tá nemusí mať len formu platenej propagácie, ale môže niesť aj dôležité posolstvá alebo zvyšovať povedomie o charitatívnych aktivitách a fundraiseroch. A ako ukazujú údaje, rôzne formy spolupráce s influencermi na sociálnych sieťach prinášajú značkám a organizáciám ovocie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0289519 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 32, č. 4 (2022), s. 24-25 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2022 610 1-
$9 eu_un_auth*0077717 $a influencer marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 700 -1
$3 eu_un_auth*0086890 $a Morochovičová $b Eliška $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0086891 $a Kamlarová $b Kristýna $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20221221 $g AACR2
Počet záznamov: 1