Počet záznamov: 1
The State of the Initial Mathematical Knowledge of Engineering Students in the Post-Pandemic Period as a Starting Point for the Development of E-Courses
Názov The State of the Initial Mathematical Knowledge of Engineering Students in the Post-Pandemic Period as a Starting Point for the Development of E-Courses Preklad názvu Stav počiatočných matematických vedomostí študentov inžinierstva v období po pandémii ako východiskový bod pre rozvoj e-kurzov Autorské údaje Mária Mišútová, Martin Mišút, Hana Stúpalová Autor Mišútová Mária Spoluautori Mišút Martin EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Stúpalová Hana Zdrojový dokument TIEES 2022: Trends and Innovations in E-Business, Education and Security : Tenth International Scientific Web-conference of Scientists and PhD. Students or Candidates : Reviewed Proceedings, November 18, 2022. Pp. 134-144. - Bratislava : The Slovak Society for Economic Informatics, 2022 / Schmidt Peter ; Rajnai Zoltán ; Jurík Pavol ; Ancza Erzsébet ; Bandurič Igor ; TIEES 2022: Trends and Innovations in E-business, Education, and Security International Scientific Web-Conference of Scientists and Ph.D. Students or Candidates. ISSN 2729-8493 Poznámky KEGA 004STU-4/2022 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá matematika * technológie informačné * technológie komunikačné * vzdelávanie elektronické * vyučovanie * vedomosti * študenti * pandémia Anotácia Príspevok popisuje výskum zameraný na tvorbu e-learningového materiálu na základe identifikácie stavu výsledkov matematického vzdelávania z predchádzajúceho vyučovacieho stupňa u študentov 1. ročníka bakalárskeho štúdia na MTF STU v Trnave. Cieľom je zlepšiť vedomosti žiakov zo stredoškolskej matematiky tak, aby absolvovali nielen matematické predmety, ale aj predmety univerzitnej základne a následne aj profesionálne predmety technického štúdia. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00012-008, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 340.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1