Počet záznamov: 1
Motivace rodičů k domácímu vzdělávání v českém kontextu
SYS 0297058 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240513102018.6 017 70
$a https://doi.org/10.31577/sociologia.2023.55.5.18 $2 DOI 100 $a 20231109a20239999m--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Motivace rodičů k domácímu vzdělávání v českém kontextu $f Yvona Kostelecká ...[et al.] 330 $a Kríza verejného vzdelávania spôsobená zatvorením škôl počas pandémie Covid-19 spôsobila kultúrny šok, ale zároveň otvorila priestor pre alternatívne spôsoby vzdelávania, ako napríklad domáce vzdelávanie. Legitimita domáceho vzdelávania a jeho popularita medzi rodičmi a tvorcami politiky sa v posledných desaťročiach už zvyšovala. Cieľom štúdie je identifikovať motívy domáceho vzdelávania prostredníctvom výskumného dizajnu založeného na hĺbkových rozhovoroch s (pra)rodičmi detí, ktoré sa vzdelávajú doma. Výsledky analýzy rozlíšili dva typy motívov: motívy súvisiace s nespokojnosťou rodín s výkonom školského systému a motívy súvisiace s rodinnými hodnotami a životným štýlom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0297056 $1 011 $a 0049-1225 $1 200 1 $a Sociológia $e časopis pre otázky sociológie $d Slovak Sociological Review $v Roč. 55, č. 5 (2023), s. 496-521 $1 210 $a Bratislava $c Sociologický ústav SAV $d 2023 541 1-
$a Parents' Motivations for Homeschooling in the Czech Context 610 1-
$9 eu_un_auth*0038225 $a vzdelávanie primárne 610 1-
$9 eu_un_auth*0090632 $a vzdelávanie domáce 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006254 $a školy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005461 $a rodina 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*0089907 $a Kostelecká $b Yvona $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20231109 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1