Počet záznamov: 1  

Potenciál spolupráce vysokej školy s praxou

  1. Názov Potenciál spolupráce vysokej školy s praxou
    Súbežný názovThe Potential of University Cooperation with Practice
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 9-12. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Hrabovská Zuzana ; Reshetnikova Iryna L. ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5099-4
    PoznámkyAPVV ID 22310006
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá školy vysoké * Vyšehradská štvorka * prax odborná * spolupráca vedecká * rozvoj regionálny
    AnotáciaProblematika spolupráce univerzitnej komunity s praxou je aktuálnou otázkou, ktorá rezonuje vo viacerých rovinách. Vysoké školy sa priamo, alebo nepriamo podieľajú na rozvoji daného regiónu ako v oblasti ekonomickej, tak aj v sociálnej, kultúrnej či environmentálnej. Kladie sa veľký dôraz na sieťovanie, zdieľanie znalostí a budovanie kapacít. Následne je potrebné zabezpečiť efektívny prenos znalostí z akademickej sféry do praxe. Príspevok má ambíciu skúmať uplatniteľnosť a význam tretej role vysokých škôl a nachádzať inšpiráciu na základe tzv. skúsenosti dobrej praxe z medzinárodného prostredia krajín V4, t. j. Česka, Poľska, Maďarska a Slovenska.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00590-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené312.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.