Počet záznamov: 1
Moderné trendy získavania dát v oblasti marketingu
Názov Moderné trendy získavania dát v oblasti marketingu Súbežný názov Modern Trends in Data Collection in the Field of Marketing Autorské údaje Lukáš Vavlič, Jozef Zuzik Autor Vavlič Lukáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Zuzik Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 63-70. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Hrabovská Zuzana ; Reshetnikova Iryna L. ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5099-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá dáta * informácie * marketing elektronický * štatistika * konkurencieschopnosť Anotácia Čoraz častejšie rezonujú v spoločnostiach nástroje ako Artificial Intelligence, Machine Learning, Web Scraping, Voice Search, Google Analytics a iné. Zo štatistického pohľadu sa spomínané nástroje používajú nielen v sfére online obchodu, ale stretávame sa s nimi aj na realitnom trhu, cestovnom ruchu či iných odvetviach. Väčšina spomínaných moderných nástrojov využíva programovacie jazyky, pričom najviac používaným je Python. Artificial Intelligence a Machine Learning využívajú aj známe spoločnosti ako Netflix, Amazon alebo Spotify a samozrejme mnohé ďalšie. Využívanie moderných nástrojov na zber marketingových dát môže spoločnostiam zabezpečiť získanie väčšej konkurencieschopnosti na trhu. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00590-010, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 464.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1