Počet záznamov: 1
Global Competitive Strategies: Assessing the Role of Marketing Tools in SME Internationalization and Financial Performance
Názov Global Competitive Strategies: Assessing the Role of Marketing Tools in SME Internationalization and Financial Performance Preklad názvu Globálne konkurenčné stratégie: Hodnotenie úlohy marketingových nástrojov v internacionalizácii MSP a finančnej výkonnosti Autorské údaje Mehmet Civelek, Aleksandr Ključnikov, Roman Hruška, Jaroslav Světlík, Vladimír Vavrečka Autor Civelek Mehmet Spoluautori Ključnikov Aleksandr Hruška Roman Světlík Jaroslav Vavrečka Vladimír Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 1 (2024), pp.. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2024. ISSN 1804-1728 DOI 10.7441/joc.2024.01.01 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá podnik stredný * podnik malý * konkurencieschopnosť * komunikácia marketingová * výkonnosť Anotácia Hoci sú malé a stredné podniky (MSP) veľmi dôležité pre výrobu inovatívnych a sprostredkovateľských tovarov s vysokou pridanou hodnotou a zohrávajú kľúčovú úlohu ako dodávateľov veľkých podnikov, ich finančné obmedzenia spôsobujú, že sa stretávajú s problémami v súvislosti s procesom internacionalizácie a finančnou podporou. výkon. Ako dynamická schopnosť teórie Resource-based View theory (RBV) zvyšuje používanie nástrojov marketingovej komunikácie (MCT) malými a strednými podnikmi, ako sú sociálne médiá (SM), webové stránky, telemarketing, direct mail, SMS kampane a Google Adwords. konkurencieschopnosť MSP a mohla by im umožniť znížiť ich finančnú výkonnosť a vývozné obavy. Využitie týchto nástrojov sa však môže líšiť v závislosti od krajiny pôvodu firmy, keďže krajiny majú rôzne sociálno-ekonomické a kultúrne podmienky, ktoré ovplyvňujú konkurencieschopnosť firiem a ich marketingové komunikačné prístupy k ich exportnej a finančnej výkonnosti. V tejto súvislosti je cieľom tohto príspevku nájsť medzinárodné rozdiely v vplyve používania MCT na export a finančnú výkonnosť. Tento článok skúma 1221 MSP z Česka, Slovenska a Maďarska. Výskumníci vytvorili online dotazník na zber údajov od náhodne vybraných respondentov z výskumnej vzorky. Výskumníci tiež vykonali analýzy binárnej logistickej regresie na účely analýzy. Hoci tento dokument potvrdzuje medzinárodné rozdiely v vplyve MCT na export MSP, vplyv využívania SM na finančnú výkonnosť MSP sa nelíši v závislosti od krajiny pôvodu MSP. Odoslať spätnú väzbu Bočné panely História Uložené K dispozícii sú výsledky prekladu Vymeniť jazy Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 424.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1