- Impact of COVID-19 on Consumer Sentiment in European Union
Počet záznamov: 1  

Impact of COVID-19 on Consumer Sentiment in European Union

  1. Názov Impact of COVID-19 on Consumer Sentiment in European Union
    Preklad názvuVplyv COVID-19 na spotrebiteľský sentiment v Európskej únii
    Autorské údajeMatej Boór, Yuliya Petrenko
    Autor Boór Matej EUBFNHKFI - Katedra financií FNH
    Spoluautori Petrenko Yuliya EUBFNHKFI - Katedra financií FNH
    Zdrojový dokument Abstract Book of 3rd ICRAS 2024: : Abstract Book of 3rd International Conference on Recent Academic Studies ICRAS 2024 : 03-04 December 2024; Konya, Turkey. P. 170. - Konya : All Sciences Academy, 2024. ISBN 978-625-6314-80-1
    Poznámkyabstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaTurecko
    Heslá domácnosti * dôvera * spotrebitelia * koronavírus
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00460-002, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.