- Using Augmented Reality to Teach Digital Literacy Course to Primary S…
Počet záznamov: 1  

Using Augmented Reality to Teach Digital Literacy Course to Primary School Children with Special Educational Needs

  1. Názov Using Augmented Reality to Teach Digital Literacy Course to Primary School Children with Special Educational Needs
    Preklad názvuVyužitie rozšírenej reality na výučbu kurzu digitálnej gramotnosti pre deti základných škôl so špeciálnymi vzdelávacími potrebami
    Autorské údajeLyazzat Rakhimzhanova, Darazha Issabayeva, Jaroslav Kultan, Nazira Baimuldina, Zhanylsyn Issabayeva, Zhamila Aituganova
    Autor Rakhimzhanova Lyazzat
    Spoluautori Issabayeva Darazha
    Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Baimuldina Nazira
    Issabayeva Zhanylsyn
    Aituganova Zhamila
    Zdrojový dokument European Journal of Educational Research. Vol. 14, no. 1 (2025), pp. 55-71. - Enschede : Eurasian Society of Educational Research. ISSN 2165-8714
    DOI 10.12973/eu-jer.14.1.55
    PoznámkyRegistrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaHolandsko
    Heslá digitalizácia * zručnosti digitálne * žiaci * vyučovanie * vzdelanie * technológie nové
    AnotáciaTechnológie rozšírenej reality môžu vytvárať jedinečné interaktívne vzdelávacie prostredia pre študentov so špeciálnymi vzdelávacími potrebami, ktoré obohacujú proces učenia a poskytujú okamžitú spätnú väzbu. Tento výskum analyzoval využitie rozšírenej reality pri výučbe kurzov digitálnej gramotnosti pre deti základných škôl so špeciálnymi vzdelávacími potrebami. Štúdia zahŕňala kvázi experiment s účastníkmi pomocou mobilnej aplikácie rozšírenej reality na posúdenie jej vplyvu na výsledky vzdelávania. Výsledky ukázali pozitívne účinky rozšírenej reality na výsledky žiakov.
    Kategória EPCADM
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00003-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

    NázovPreklad názvu
    Multilaterálne indexy v oficiálnych cenových štatistikách a nová aditívna splicing metóda
    Autorské údaje
    Peter Knížat, Helena Glaser-Opitzová, Andrea Furková, Mária Vojtková
    Autor
    Knížat Peter EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Spoluautori
    Glaser-Opitzová Helena EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Furková Andrea EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Vojtková Mária EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Zdrojový dokument
    Quality & Quantity : International Journal of Methodology. Vol. 58, no. 5 (2024), pp. 4207-4222. - Cham : Springer Nature. ISSN 0033-5177
    DOIPoznámky
    Registrovaný: Scopus
    Druh dokumentu
    rozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentu
    angličtina
    Krajina vydania
    Holandsko
    Heslá
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.