Počet záznamov: 1  

The Practice of Marketing Management

  1. Názov The Practice of Marketing Management : Analysis, Planning, and Implementation
    Autorské údajeWilliam A. Cohen
    Autor Cohen William A.
    Vydavateľské údajeNew York : MacMillan Publ. Co. , 1991. - 693 s.
    Vydanie1. ed.
    ISBN0-02-323171-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * manažment * riadenie strategické * pracovníci riadiaci * analýza trhu * organizácia * plánovanie strategické * stratégia podniková * výrobky nové * reklama * tvorba cien * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra677237

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    677237SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.