Počet záznamov: 1  

Strategic Marketing

  1. Názov Strategic Marketing : Planning, Implementation, and Control
    Autorské údajeBarton A. Weitz, Robin Wensley
    Autor Weitz Barton A.
    Spoluautori Wensley Robin
    Vydavateľské údajeBoston : Kent Publ. Co. , 1984. - 500 s.
    Vydanie1. ed.
    ISBN0-534-00971-9
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing strategický * plánovanie strategické * teória a prax * teórie ekonomické * kontrola
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra725043

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    725043SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.