Počet záznamov: 1  

Marketing für ethische Pharmazeutika im deutschen Gesundheitsmarkt der 90er Jahre

  1. Info*RETROKATALOGIZÁCIA - SKRÁTENÝ ZÁZNAM*
    Názov Marketing für ethische Pharmazeutika im deutschen Gesundheitsmarkt der 90er Jahre : Inaugural - Dissertation
    Autorské údajeBernd Uhlmann
    Autor Uhlmann Bernd
    Vydavateľské údajeFrankfurt am Main : Johan Wolfgang Goethe Universität , 1989. - 359 s.
    Vydanie1. Aufl.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorské (DrSc.)
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 615 - Lekárnictvo. Farmakológia. Liečivá. Terapeutiká. Toxikológia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra667534

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    667534SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.