Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia firmy holdingového typu IV
Názov Marketingová stratégia firmy holdingového typu IV : uplatnenie svetových tendencií korporačného rozvoja v I.D.C. Holding, a.s. Autorské údaje Štefan Kassay Autor Kassay Štefan Vydavateľské údaje Nové Zámky : STRATEG , 2000. - 509 s. ISBN 80-88988-05-5 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * holding * stratégia marketingová * firmy * spoločnosti holdingové * identita podniková * analýza trhu * riadenie podnikové * distribúcia * systémy informačné manažérske * MIS LEONARDO Báza dát KNIHY Počet ex. 12, z toho voľných 11, prezenčne 1 Signatúra 769498-769503, 769516, 769520-769524
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 769498 SEK Sklad knižničného fondu voľný 769499 SEK Sklad knižničného fondu voľný 769500 SEK Sklad knižničného fondu voľný 769501 SEK Sklad knižničného fondu voľný 769502 SEK Sklad knižničného fondu voľný 769503 SEK Sklad knižničného fondu voľný 769516 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 769520 SEK Pobočka SEK Košice voľný 769521 SEK Pobočka SEK Košice voľný 769522 SEK Pobočka SEK Košice voľný 769523 SEK Pobočka SEK Košice voľný 769524 SEK Pobočka SEK Košice voľný
Počet záznamov: 1