Počet záznamov: 1  

Reklama a etika

  1. HANULÁKOVÁ, Eva. Reklama a etika. Recenzenti: Helena Labská, Pavel Horňák. Bratislava : EUROUNION, 2002. 119 s. [6 AH]. ISBN 80-88984-37-8
    Ohlasy:
    [4] MUSOVÁ, Zdenka. Spoločenská zodpovednosť v marketingovej praxi podnikov. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici. Ekonomická fakulta, 2013. 227 s. Studia oeconomica, 42. ISBN 978-80-557-0516-3.
    [1] GBUROVA, Jaroslava - FEDORKO, Richard. The Effect of Advertising on Consumer Buying Decisions in the Purchasing Process. In INNOVATION MANAGEMENT AND EDUCATION EXCELLENCE THROUGH VISION 2020, VOLS IVVI, 2018, pp. 2368-2375., Registrované v: WOS

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.