Počet záznamov: 1  

Marketing na rozhraní dvou tisíciletí

  1. Názov Marketing na rozhraní dvou tisíciletí
    Autorské údajeLudvík Čichovský
    Autor Čichovský Ludvík
    Vydavateľské údajePraha : RADIX , 2001. - 273 s.
    ISBN80-86031-31-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * koncepcie * vývoj * produkty * prostredie životné * zdroje finančné * kapitál * vývoz * financovanie * bilancie * obchod * pohľadávky * výhody konkurenčné * lobizmus * čas pracovný * segmentácia trhu * logistika * ropa * elektronika * komunikácia * poistenie * konkurencieschopnosť
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra778813

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    778813SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.