Počet záznamov: 1
Úloha inovácií pri formovaní firemnej stratégie
Názov Úloha inovácií pri formovaní firemnej stratégie Autorské údaje Jozef Čimo, Miroslav Mariaš Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics. Roč. 41, č. 10 (1993), s. 759-765 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá stratégia podniková * firmy * inovácia * výrobky * ciele podnikové Anotácia Nevyhnutnosť uplatnenia inovácií výrobkov a procesov pri tvorbe a realizácii stratégie rozvoja firmy. Rozhodujúcim pre realizáciu stratégie rozvoja firmy je optimálny výber obsahu aktivít na splnenie jej cieľov - formulácia strategických variantov. Variantnosť ponukovej stránky možno členiť na výrobkové inovácie, výrobkové variácie a výrobkové eliminácie. Zabezpečenie dosiahnutia strategických cieľov firmy a inovačná aktivita. Schéma postupu vypracovania celkovej stratégie firmy. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1