Počet záznamov: 1  

Mezinárodní marketing. 2.

  1. SYSr002413
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200325^^^450^
    005
      
    20220819180914.4
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a [CS]
    200
    1-
    $a Mezinárodní marketing. 2. $f Ch. Croué
    330
      
    $a Výťah z prednášky prednesenej na seminári pre komerčných pracovníkov, usporiadanom VŠE v Prahe. Dve základné koncepcie medzinárodného marketingu. Ciele marketingového informačného systému. Úlohy útvaru komerčnej politiky. Schéma medzinárodného rozvoja podniku.
    463
    -1
    $1 200 1 $a Zahraniční obchod $v Roč. 43, č. 12 (1990), s. 28-29
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a semináre $9 eu_un_auth*h0005658
    610
    1-
    $a Vysoká škola ekonomická v Prahe
    610
    1-
    $a koncepcie $9 eu_un_auth*h0002827
    610
    1-
    $a systémy informačné $9 eu_un_auth*h0006187
    610
    1-
    $a podnik $9 eu_un_auth*h0004270
    610
    1-
    $a vzťahy hospodárske medzinárodné $9 eu_un_auth*h0007271
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $a Croué $b Ch. $3 eu_un_auth*p0017567 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.