Počet záznamov: 1  

Jak motivovat k nepřetržitému zvyšování jakosti.

  1. SYSr008286
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200277^^^450^
    005
      
    20220831084502.9
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a [CS]
    200
    1-
    $a Jak motivovat k nepřetržitému zvyšování jakosti.
    330
      
    $a Spätná väzba, ako predpoklad úspešnosti programov zvyšovania akosti. Dva typy spätnej väzby: informačný a interpersonálny. Dôležitosť interpersonálnej spätnej väzby a pozitívnej podpory. Výklad piatich požiadaviek pozitívnej podpory: Povzbudenie a podporu poskytuje okamžite; buďte konkrétni; oceňujte pokroky; buďte osobní; nezamieňajte podporu s očakávaním. Pozitívna podpora pomáha zvyšovať akosť, môže mať kľúčovú úlohu vo všetkých podnikoch.
    463
    -1
    $1 200 1 $a Moderní řízení $v Roč. 27, č. 3 (1992), s. 20-23.
    610
    1-
    $a kvalita $9 eu_un_auth*h0003009
    610
    1-
    $a komunikácia $9 eu_un_auth*h0002808
    610
    1-
    $a stimulovanie morálne $9 eu_un_auth*h0006018
    610
    1-
    $a motivácia pracovná $9 eu_un_auth*h0003494
    610
    1-
    $a väzba spätná $9 eu_un_auth*h0006924
    675
      
    $a 331.101.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000098 $x Pracovná motivácia. Pracovná morálka. Podnety k práci
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.