Počet záznamov: 1
Jak motivovat k nepřetržitému zvyšování jakosti.
SYS r008286 LBL ^^^^^naa^^2200277^^^450^ 005 20220831084502.9 100 $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a [CS] 200 1-
$a Jak motivovat k nepřetržitému zvyšování jakosti. 330 $a Spätná väzba, ako predpoklad úspešnosti programov zvyšovania akosti. Dva typy spätnej väzby: informačný a interpersonálny. Dôležitosť interpersonálnej spätnej väzby a pozitívnej podpory. Výklad piatich požiadaviek pozitívnej podpory: Povzbudenie a podporu poskytuje okamžite; buďte konkrétni; oceňujte pokroky; buďte osobní; nezamieňajte podporu s očakávaním. Pozitívna podpora pomáha zvyšovať akosť, môže mať kľúčovú úlohu vo všetkých podnikoch. 463 -1
$1 200 1 $a Moderní řízení $v Roč. 27, č. 3 (1992), s. 20-23. 610 1-
$a kvalita $9 eu_un_auth*h0003009 610 1-
$a komunikácia $9 eu_un_auth*h0002808 610 1-
$a stimulovanie morálne $9 eu_un_auth*h0006018 610 1-
$a motivácia pracovná $9 eu_un_auth*h0003494 610 1-
$a väzba spätná $9 eu_un_auth*h0006924 675 $a 331.101.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000098 $x Pracovná motivácia. Pracovná morálka. Podnety k práci 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1