Počet záznamov: 1
P. I. M. S. Profit Impact Marketing Strategy - Zisková marketingová stratégia.
Názov P. I. M. S. Profit Impact Marketing Strategy - Zisková marketingová stratégia. Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Č. 11-12 (1992), s. 44-45. Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania [CS] Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá riadenie podnikové * metódy riadenia * zisk * stratégia podniková * marketing * PIMS * ZIMAST * údaje štatistické * ukazovatele ekonomické * báza dát * porovnanie medzipodnikové Anotácia Metóda PIMS sa v riadení podnikov využíva v neustále širšom medzinárodnom meradle. PIMS možno voľnejšie preložiť ako Zisková marketingová stratégia - ZIMAST. Pomocou databázy PIMS možno podrobnou analýzou získať informácie o hospodárskom úspechu daného podniku až na 60-70 perc. Oblasti, v ktorých môže podnik pomocou využívania databázy PIMS usmerniť svoju marketingovú stratégiu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1