Počet záznamov: 1
Čím presvedčiť zákazníka
Názov Čím presvedčiť zákazníka : Komunikácia so zákazníkom stojí firmu nemalé peniaze Autorské údaje J. Caban, M. Slinčáková Autor Caban J. Spoluautori Slinčáková M. Zdrojový dokument Trend. Roč. 3, č. 35 (1993), s. 13 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá firmy * zákazníci * komunikácia * reklama * prostriedky masovokomunikačné * korešpondencia * mailing * predaj * pošty Anotácia Komunikácia firmy so zákazníkmi prostredníctvom voľnej publicity, reklamy, podpory predaja (sales promotion), osobného či personalizovaného predaja (poštou a telemarketingom) a výstavami. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1